Varteks ispričao 100 000 000. priču

90. rođendan vodeće hrvatske modne kompanije

Varteks d.d., vodeća hrvatska modna kompanija, je u varaždinskome HNK proslavio 90. rođendan. Svečanost je uveličalo više od dvjesto uzvanika, koji su tom prilikom uživali u izvedbi plesno-modnog performansa nazvanog '100 000 000. priča' i nastupu Natali Dizdar. Događaju je prisustvao izaslanik Predsjednika Republike Amir Muharemi, te brojni gospodarstvenici i prijatelji Varteksa. Svečanost je uveličalo i tridesetak članova Međunarodnog udruženja europskih dizajnera među kojima su bili dizajneri brendova Zegna, Gianfranco Ferre, Linea, YSL, Versace i dr. Uzvanicima su se prigodnim govorima obratili Zoran Košćec, predsjednik Uprave Varteksa, te Lino Banfi, predsjednik Međunarodnog udruženja europskih dizajnera (IACDE) i glavni savjetnik za dizajn Versace classica.

Performansom '100 000 000. priča' prikazana je povijest kompanije i njena uloga u životu grada Varaždina i njegovih stanovnika, razvoj i današnja pozicija lidera hrvatske mode. U performansu je nastupila Almira Osmanović, nacionalna prvakinja baleta. U modnom dijelu '100 000 000. priče' prikazana je istoimena kolekcija te jubilarno, stomilijunto izrađeno odijelo po kojemu je kolekcija nazvana. Predstavljena kolekcija spoj je znanja, kvalitete i tradicije kompanije. Pri izradi su korištene najfinije tkanine od vune i svile ikad proizvedene u Varteksu, dok su kaputi rađeni iz čistog kašmira. Ekskluzivnost kolekcije dodatno je naglašena posebno dizajniranim gumbima, etiketama i podstavama te detaljima koji daju osobnost svakom pojedinom komadu odjeće kao i onome koji ga nosi. Uz muška odijela i kapute, 100 000 000. priči pridružene su košulje, kravate i remeni. Dizajn potpisuje Lino Banfi, predsjednik Međunarodnog udruženja europskih dizajnera (IACDE) i glavni savjetnik za dizajn Versace classica.

Međunarodno udruženje europskih dizajnera osnovalo je u Varteksu IACDE CLUB CROATIA.

Zoran Košćec izrazio je ponos i zadovoljstvo dugom tradicijom kompanije i činjenicom da je Varteks gotovo cijelo stoljeće sinonim za modu na ovim prostorima:
"Današnjom svečanošću obilježavamo 90. rođendan kompanije i izradu stomilijuntog odijela. Povodom ovog značajnog jubileja izradili smo kolekciju simbolično nazvanu 'Stomilijunta priča' koja je rezultat suradnje s Međunarodnim udruženjem europskih dizajnera i potvrda da smo u društvu najboljih na europskoj modnoj sceni. Kolekcija objedinjuje našu tradiciju, znanje i kvalitetu te europski dizajn, a pri njezinoj izradi korišteni su samo najekskluzivniji materijali.
Modno tržište se ubrzano razvija, modni trendovi mijenjaju, a temelj za uspjeh u takvim uvjetima je kontinuirana prilagodba poslovanja. Da je Varteks u tome uspješan, pokazuju i naši, iz godine u godinu, sve bolji poslovni rezultati. Nadogradnja vlastitih brandova, uvođenje vodećih svjetskih brandova u maloprodajnu mrežu, te definiranje novog, modernijeg koncepta prodajnog prostora, temelj je novog modnog koncepta Varteksa. Slijedom toga, nakon punih 50 godina, Varteks je, u godini kada slavi 90. rođendan, dobio i novi vizualni identitet, koji zadržava poruku Varteksove tradicije i kvalitete, no ide i korak dalje prema novim vrijednostima. Za današnji jubilej, sto milijuna proizvedenih odijela, naposljetku i za ovu posljednju kolekciju, u prvom redu su zaslužni svi Varteksovi zaposlenici, sadašnji i bivši, koji su s entuzijazmom i odanošću gradili ovu kompaniju. Ovom im prilikom želim svima zahvaliti; našom strategijom, snagom povjerenja naših kupaca, kvalitetnim radom zaposlenika, uvjeren sam, Varteks će u budućnosti ispričati još mnogo priča.

Lino Banfi, predsjednik Međunarodnog udruženja europskih dizajnera (IACDE) i glavni savjetnik za dizajn Versace classica, o '100 000 000. priči' je rekao:
"Surađivati s Varteksom na ovoj kolekciji je za sve nas u Clubu IACDE Italia bila je velika čast. Upustili smo se ovaj projekt s entuzijazmom i ljubavlju i pokušali učiniti '100 000 000. priču suvremenom, no u duhu Varteksove tradicije. Klasika je interpretirana na moderan način, linije su uske, ramena naglašena tako da daju osobnost odjevnom predmetu i njegovom vlasniku. Posebnu smo pažnju posvetili vanjskoj obradi, tradicionalnoj izradi i detaljima. Varteks već godinama proizvodi odjeću Versace classic i upravo zbog toga imam povjerenja u odjeću koja se ovdje proizvodi, a s tim povjerenjem gledam i na budućnost. Vjerujem u put kojim je Varteks krenuo prije 90 godina i smatram da su kontinuirani rast kompanije, sadašnja kvaliteta i znanje Varteksovih zaposlenika dobar temelj i za idućih 90."

Kategorija: 
Modna fotografija

Objavljeno: 17.09.2008.