Wella Fashion Week Zagreb jesen 2008.

Dizajneri, organizatori i sponzori okupili su se kako bi predstavili nadolazeći Wella Fashion Week Zagreb

Revijalnim dijelom od 26. do 30. studenog održat će se u Balonu Boćarskog doma, 6. prosinca organiziramo tradicionalni humanitarni Fashion Buvljak u Cinestaru Novi Zagreb od 15 do 17h, a cjelokupna akcija završit će velikim Closing Partyjem i aukcijom u hotelu „Arcotel Allegra“ u 20h.

Kao i svih prošlih godina predstavit će se impresivan broj dizajnera. Ukupno 42 dizajnera od kojih:
-17 domaćih dizajnera sa samostalnim revijama
- 6 mladih dizajnera s Pret-a-design natječaja
- 3 pobjednika Modnog ormara u kategorijama eksperimentalne mode, street fashion i pret-a-portera
- 16 stranih dizajnera sa svih kontinenata ( iz Velike Britanije, Njemačke, SAD-a, Kanade, Španjolske, Izraela, Južne Afrike, Rumunjske, Mađarske, Francuske, Rusije...)

Wella Fashion Week Zagreb ove je sezone obilježen fashion statementsima (modnim odrednicama). Pitali smo sve dizajnere što za njih znači moda. Odgovori koje smo dobili su između ostalog da je fashion game (igra), creativity (kreativnost), art (umjetnost), inovation (inovativnost), inspiration (inspiracija), passion (strast)...veliku smo pažnju posvetili i onoj odrednici koja je najviše prisutna u ovo predblagdansko doba – charity (humanosti). Stoga smo se na inicijativu dizajnerice Leonarde Boban povezali s udrugom «Hrabro srce» na projektu «Dom daleko od doma». Akcija će započeti humanitarnom revijom Leonarde L. 26.studenog, nastaviti se tokom cijelog Wella Fashion Weeka Zagreb na Charity korneru prodajom maskota Hrabri medo, prodajom ulaznica, te kulminirati Fashion Buvljakom i aukcijom u hotelu «Arcotel Allegra» gdje će se licitariti po jedan model svih domaćih i stranih dizajnera Wella Fashion Weeka Zagreb koji su se na taj način priključili akciji i donirali po jedan model.

Naravno, cijeli projekt ne bi bio moguć bez naših sponzora čiji su se predstavnici kratko predstavili. Gđa. Katarina Štimac external relations „PG-a“, našeg generalnog pokrovitelja, Marijan Hodak, voditelj marketinga hotela «Arcotel Allegra», te gđa. Slavica Petrojević, voditelj korporacijskih komunikacija ispred „Renault Nissana Hrvatska“ koji u sklopu Wella Fashion Weeka Zagreb priprema nešto uistinu zanimljivo.

Mladi dizajneri dobili su priliku kreirati majicu na temu Nissan Micre. U natječaju „Nissan voli modu“ sudjeluje 11 dizajnera: Andrea Lovrović Kodrnja, Tina Ivašković, Mun, Nina Šklempe, Iva Šimunović, Marta Buzolić, Marta Tokić, Iva Magdić, Simone, Robantico, Natalija Smogor, a pobjednik će dobiti novčanu nagradu u iznosu od 5000 kn.
Sve majice iz natječaja bit će također prodane na humanitarnom aukciji na Closing partyu u hotelu „Arcotel Allegra“, a o pobjedniku će odlučivati stručni žiri kojeg čine predstavnici Nissana, organizacijski tim WFWZ-a, modna novinarka Ana Lendvaj i posjetitelji WFWZ-a koji će na Nissanovom korneru imati priliku glasati za svog favorita.

Jadransko osiguranje, naše službeno osiguranje glavni je sponzor nagrade publike za najbolju reviju na Wella Fashion Weeku Zagreb.
Naš duogodišnji sponzor LG predstavlja najnovija dostignućima mobilne i kućanske tehnologije- mobilni telefon LG Renoir, te perilici i hladnjak crvene boje ukrašen cvjetnim motivima i Swarovski kristalima.

Po prvi puta nakon svjetske premijere u New Yorki i Los Angelesu i Zagreb će imati priliku vidjeti novi brand na tržištu – perike Bandit by Paris Hilton.

Kategorija: 
Modna fotografija

Objavljeno: 21.11.2008.